Урок 3. Креатив
img

Цілі уроку

  • Розберемося в 5 типах креативного мислення: що це, як це працює та як це розвивати у собі
  • Заглибитись у поняття «концепція» та дізнаємось, як з нею працюють креативники на локальному ринку
  • Продовжимо практикуватись та грати у «креативні ідеї» за допомогою методології ТРІЗ


"КРЕАТИВНІСТЬ: ТАЛАНТ ЧИ НАВИЧКА"

Супер Метою цього заняття стане пошук відповіді на питання «ким я хочу бути в креативній індустрії». Урок складається із коротких інструкцій для різних креативних професій. Також ми продовжимо нашу подорож у різні методики генерування ідей.
img
Нудну теорію про типи креативного ми вивели у зручну табличку з пояснення, прикладами застосування та рекомендаціями, як розвинути кожен вид кожного дня за допомогою вправ.

  • Найкращий спосіб генерувати новаторські ідеї — працювати на перетині декількох галузей. Франс Йоханссон, підприємець.
  • Постійно збирайте загальні знання як матеріал, який можна буде використати під час мозкового штурму. Джеймс Уэбб Янг, автор книги «Техніка народження ідей»

img

КОНЦЕПЦІЯ? КОНЦЕПЦІЯ!
Поговоримо про щось складне, невловиме, але водночас просте і неймовірне. Мова йде про креативну концепцію. Чим же саме концепція відрізняється від ідеї продукту?

Концепція:

  • Складно і часто не потрібно
  • Щось неосяжне
  • Суцільна невизначеність
  • Це лише початок
  • Рішення за принципом «серце підкаже»

Продукт

  • Легко формалізувати вимоги
  • Можна візуалізувати
  • Відсутні зрозумілі метрики: складно визначити, досягнута мета чи ні
  • Кінцевий результат
  • Вже вибудовані певні процеси, performance-маркетинг, результати минулих кампаній

"Руйнівники міфів у роботі креативника"

  • Дедлайни стимулюють творчий потенціал. Дослідження показали, що люди насправді були менш креативними в умовах напруження та нестачі часу, попри «відчуття», що вони були більш креативними. Крім того, їх креативність знизилася не тільки в день цього, але і в наступні дні також
  • Під час сну актуалізуються знання, що знаходяться глибоко в підсвідомості. Насправді під час сну ваш розум об'єднує спогади та створює нові зв'язки між ними.
  • Новаторські ідеї не випадкові. Дослідження показують зворотне, стверджуючи, що найсильніша кореляція між якістю ідей — не інтелект або минулий успіх, а кількість ідей.
  • Ідеї неможливо оцінити, у них немає чітких KPI. Спірне питання, особливо будуть незгодні працівники креативних агентств, які у відповідь на презентацію своїх ідей якраз очікують якісний і кількісний фідбек, що будується на основі думок команди. Варіанти оцінювання ідеї ми зібрали для тебе в одному зручному доці. Заскрінь, щоб завжди мати під рукою!